2014. sze 02.

Magyar népgyógyászat és koreai fortély együttes erővel csap le a kínai bacikra

írta: ZhenQiao!
Magyar népgyógyászat és koreai fortély együttes erővel csap le a kínai bacikra

 A koliban a frissen érkezett diákokon sorban csap le a tipikus, minden újonnan érkezőnél jelentkező kínai kór... Tavaly valami ismeretlen vírus engem is ledöntött a lábamról az első héten, és pár napig én is a halálomon voltam. 

 A napokban az egyik koreai barátom betegedett le, akinek az állapota egyáltalán nem látszik javulni... hiába vetnek be a körülötte sürgő forgó barátok bármilyen praktikát. Így elérkezettnek láttam az időt a magyar csodaszer bevetésére, vagyis megkínálni egy feles pálinkával.

 Bang Zhun Huek nagyon lelkesen fogadta a lehetőséget, sőt a náluk megfázáskor használt piros paprikát is szórt az almapálinkába. (A pirospaprika nálunk is olyan fontos alapanyag a főzésnél, mint nálunk. :) és még megfázásnál is bevetik italba keverve.)

n1.jpg

n2.jpg

n3.jpg

 

 A pálinka ízének már annyira ugyan nem örült, de szerintem ha sikerül visszahozni a halálból, hamar elfelejti a tűzes ital égető emlékét. :)

Szólj hozzá

betegség szokások Koreaiak