2015. már 26.

Hello tavasz!

írta: ZhenQiao!
Hello tavasz!

Élet apró örömei - virágzó fák mindenütt! Suli mellett, koli mellett, utcán, parkokban. Nem lehet elfelejteni, hogy végre itt a várva várt tavasz! :) Éljen a tavasz! :)

20150323_120516.jpg

Qingdaoban, Kínában az egyik legjobb dolog a több száz jó dolog közül, hogy tavasszal virágba borult fák borítják be a várost. :) Gyönyörűek!

Nemsokára augusztus közepére nyílnak a cseresznyefák és megindul a cseresznyefa turizmus! 

Qingdao város 20 000 japán fát kapott, amiket a Zhongshan parkba ültettek be. A híres-neves cseresznye virágzás idején megmozdulni nem lehet a parkban, mivel tele van kínaiakkal. Fotóznak, szelfiznek, piknikeznek és játszanak! Ha tömegnyomor van, az se baj, már megszokták. Én nem! Tavaly elmentem két orosz barátommal cseresznyefa virágzást nézni, de a tömeg, villanó vakuk, tipikus kínai óbégatások, kiabálások stb. hihetetlenül lelombozó volt.

Mindenesetre, lehet ebben az évben is lehet megkísérletezem, lehet kevesebben lesznek és teszek fel néhány képet. 

img_20150322_162503.jpg

Itt a jó idő, majdnem minden nap süt a nap, kék az ég és nincs szmog! Ez a képen nem látszik az Instagram miatt, de egyébként tök jó sétálós idő van. Lehet a tengerparton lófrálni.

Mennék futni is ki a Qingdao egyetem pályájára a tiszta ég és napos idő örömére, de a bokám még nem az igazi...Egyenlőre még marad a négy fal közötti "Rékázás" a koliban. 

A suliból még nem sokat láttam. Három hét telt el. Az elsőt a bokaficam miatt lógtam el, a másodikat influenza miatt.. Ez az első hét, hogy becsületesen koptatom az iskolapadot. Készülök az órákra, mint a kisangyal.

Múlt héten eléggé meg voltam fázta. Vettem be magyar gyógyszert, majd koreait, végül kínait. Aludtam 12 órákat, lefeküdtem este 9-kor (nagyon nem vall rám), de semmi nem segített... Egy hét kellett, hogy kifeküdjem, kipihenjem. Jelentem már jobban vagyok, megmaradok.

Szólj hozzá

tavasz qingdao