2015. okt 25.

Tengerparti séta - avagy így szórakoznak a qindaoiak

írta: ZhenQiao!
Tengerparti séta - avagy így szórakoznak a qindaoiak

Megfogadtam, hogy ezentúl minden hétvégén ha szép az idő elmegyek valahova kikapcsolni, sétálni és esetleg felfedezem Qingdao 1-1 eddig ismeretlen részét. :) 

Szerencsére ezen és múlt hétvégén is száz ágra sütött a nap, így a tengerpart különböző részein sétálgattam.

12165650_1202929793056992_1760317894_n.jpg

Múlthét vasárnap algákkal borított köves, sziklás részen voltam a városközpont és az én lakóhelyem között. Ez kb. 5 km-re van tőlem, előző félévben gyakran futottam erre, mivel végig van kiépített pálya. (Qingdao nagy futóváros, mióta rendesen futok és kínai alkalmazással mérem a futásaimat, rájöttem, mennyire sok sportos kínai is él itt, és mennyi a lehetőség.)

Képeket dupla kattintással nagyban is meglehet tekinteni.

Felső kép érdekesebb, a barátnője táskáját cipelő srác miatt. Kínában a fiúk mindig viszik a lányok táskáját, akármilyen könnyű, akármennyire csicsás, akármennyire csajos, nincs mese CIPELNI KELL! :D Nagyon vicces látványt nyújt, nem is bánom, hogy otthon ez nem szokás.

Mivel már ősz van, így strandolni és napozni nem lehet, de így is sokan töltik ott az időt. (Na jó, az első két fajta tengerparti tevékenységet nem is nagyon ismerik, illetve nem űzik, hanem inkább föld alá temetik magukat.)

Tehát most ősszel is rengetek család, szerelmes pár tölti az időt a parton. Köveket dobálnak, kagylókat szednek, kis rákokat keresnek a sziklák között, horgásznak stb.

Szerencsére itt sokkal melegebb az idő, mint otthon, és szerencsémre elég tiszta is. Bár már strandolni és napozni nem tudok, de simán lehet még nyári ruhákban flangálni, és hosszabb időt a szabadban tölteni.

Szólj hozzá