2015. okt 26.

Fushan az ablakból :)

írta: ZhenQiao!
Fushan az ablakból :)

Nem költöztem messzire, csak a szomszédba.

Nagyon megszerettem azt a környéket, ahol a koli, egyetem van, így lakást is itt bérlek a környéken. Közel van a tengerpart, a Fushan hegy, a futópálya és a belváros, jó közlekedés és a levegő is jobb talán, mint a forgalmas belvárosban.

Ez a konyhából a kilátás. Egyenesen a hegyre. Lent látszik a futópálya, ott szoktam futni. Hiányzott már ez a látvány. Az, hogy szép az idő, és kék az ég, csak hab a tortán.

Jó újra itt lenni! :)

12064145_1202929893056982_1654701556_n.jpg

Elég sok a változás azonban. Amikor az első évet töltöttem itt, akkor egy lakópartok építettek az egyetem mellett. Ez most el is készült, teljesen. :)

Régen tettem fel képeket arról, milyen itt az utca körülöttünk... nem túl bizalomgerjesztő ételárusok, kirakodóvásár este, nyüzsgés és gyanús kinézető boltok... Ez most megszűnt. Bezárták az összes boltot, lebontották a régi épületeket, az árusok is eltűntek. Állítólag nagy szupermarket épül az utcában. Nem lenne rossz, ha igaz lenne. Kínai sebességgel lehet pár hónap és kész is lesz. Majd teszek fel képeket.

Látszik, hogy itt még egész jó az idő. Igazi ősz még nem érkezett meg, a fák még zöldek, és nappal 20-30 fok körül mozog a hőmérséklet. Qingdao, én így szeretlek! :)

Szólj hozzá