2015. már 14.

Qingdao - otthon, édes otthon!

írta: ZhenQiao!
Qingdao - otthon, édes otthon!

Már két hete visszatértem a "Középső Birodalomba", szinte olyan, mintha haza jöttem volna. Korea után végre (nagyjából) értem miről beszélnek az emberek, mi van ki plakátolva az utcára, mik a napi hírek.

Múlt héten beindult az élet: iskola, munka, tanulás, (szórakozás) 努力努力l学习

E csoportban tanulok most, ami a legutolsó csoport a nyelvi képzésen. Utána már nincs tovább, haza menni, vagy főállást találni. Az E csoport jó lesz, mindenki jól beszéli a kínait, van húzóerő, ami nekem jó. Interaktív órák vannak, három tárgyból a tanárok megkövetelik, hogy minden órára prezentációt készítsünk. Van gazdasági óránk is. Talán az a leghasznosabb óra, azoknak, akik munkában gondolkodnak. Talán a mostani mindennapi munkában is segítséget ad. :) Próbálom kihozni a legjobbat ebből a félévből. :) 继续勤奋学汉语!

Múlt szombaton majdnem kitörtem a nyakam, de csak majdnem... Szerencsére a tűsarkúban füvön való ugrálást megúsztam egy kisebb bokaficammal. Többet nem ugrálok parkban, nem oda illő cipőben az biztos...

A múlt héten végig melóztam, bepótoltam a sok elmaradt dolgot, így a hétvégére városban való kirándulást és bulizást terveztem. Ezt meg is hiúsítottam az első 5 percben. Jó idő miatti jókedvemben addig szökdécseltem a Wusi téren, amíg jó nagyot tanyáltam. Persze a bokaficam keresztbe húzta a terveim, és egész hétvégén ágyban feküdtem.

20150308_001158.jpg

 

Wusi tér! Boldog kecske évét mindenkinek. :)

img_3345.jpg

 

Jó idő, napsütés, ki a szabadba. Bárányfelhők helyett színes fura dolgok díszítik az eget! :) Sárkányeregetés ezerrel! :)

img_3342.JPG

 

Lecsófőzés! Otthoni ízek, egyszerű kaja. Imádom és a többi külföldi is. :) Mostanában gyakran főzök otthoni ételeket, lecsót a leggyakrabban. TV paprika nincs, de nem is bánom, kaliforniaiból sokkal finomabb. :)

20150228_190419.jpg

 

鱼香肉丝 Kedvenc kínai kaja! Ha Qingdao, akkor tengeri finomságok! Visszatérésem örömére az elmúlt héten háromszor rendeltem  yuxiangrousit a múlt héten. Beindult megint az éttermezés, barátokkal találkozás stb. 

Szólj hozzá