2015. júl 12.

Qingdao怎么这么漂亮 - futós képek a kikötőből

írta: ZhenQiao!
Qingdao怎么这么漂亮   - futós képek a kikötőből

Bár ez itt nem lenne a reklám helye, és nem vagyok egy elfogult típus, de Qingdao még mindig 怎么这么 szépséges :)

6.jpg

Futás, futás, futás! Amilyen keservesen kezdtem, annyira nem tudok most vele felhagyni. Mostanában a magántanárom, Wendy unszolására kitörtem az egyetemi kerítésen kívülre, sokat járok a tengerpartra, kikötőbe vagy egyetem mögötti hegyre, a Fushanra futkározni. Néha egyedül, néha vele és a férjével. :) Ugyebár a változatosság gyönyörködtet, nagyobb kihívás, hiszen 1-2 célpont eléggé messze van, valamint naplementekor és napfelkeltekor magával ragadó a látvány, a város. Ilyen futások után mindig újra elönt az érzés, hogy mennyire szeretek itt lakni és anno az egyetem választáskor mennyire okosan döntöttem, amikor Qingdaot írtam első helynek.

Persze majdnem minden alkalommal kismillió képet lövök a városról, itt is van néhány kedvcsináló azoknak, akik már itt vannak, de nem mernek kin futni, vagy azoknak, akik terveznek ideköltözni, vagy ideutazni... Bár néha itt is megfordul a szmog, de az idei tavaszon és nyáron egyszerűen tökéletes volt az időjárás, kék bárányfelhős éggel, tiszta a levegővel, és gyakran strandidővel, így nyugodt szívvel lehet sportos életet élni a nagyváros közepén is. ´:) Éljeeeeen!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

9.jpg

8.jpg

5.jpg

 

Szólj hozzá

qingdao Qingdao qingdaoseaside